Plattdüütsch Leeswettstriet 2019

De plattdüütsche Leeswettstriet geiht 2019 in en nee Runn! Schölers ut ganz Neddersassen künnt sik för den Wettstriet op Lannesebene qualifizieren. Mit veel Geschick un en beten Glück vertreedt se denn an'n 26. Juni 2019 jüm ehr Bezirk bi'n NDR in Hannover. Hier richt de Neddersass'sche Spoorkassenstiften den Wettstriet ut.

In düsse Landkreisen staht de Termine för de Wettstrieden all fast:

26. April: Altkreis Fallingbostel (Cordinger Mühle, Benefeld-Bomlitz), Infos: W. Erdtmann, 04136 / 911 95 75

07. Mai: Landkreis Celle (Sparkasse Celle), Infos: B. Krüger, Sparkasse Celle, 05141 / 913 132 17

09. Mai: Landkreis Lüneburg (Oberschule Adendorf), Infos: N. Bloch, Sparkassenstiftung Lüneburg, 04131 / 854 45 36

10. Mai: Altkreis Soltau (Theeshof, Schneverdingen), Infos: W. Erdtmann, 04136 / 911 95 75

20. Mai: Landkreis Gifhorn (Bürgerhaus Müden/Aller), Infos: A. Leffler, 05375 / 1642

22. Mai: Landkreise Lüchow-Dannenberg und Uelzen (Jeetzel-Oberschule Lüchow), Infos: M. Lembeck, 05826 / 7376

23. Mai: Landkreis Harburg (Freilichtmuseum am Kiekeberg), Infos: W. Erdtmann, 04136 / 911 95 75

06. Juni: Bezirksentscheid (Christian-Gymnasium Hermannsburg, Missionsstr. 76, 29320 Hermannsburg), Infos: B. Krüger, Sparkasse Celle, 05141 / 913 132 17

Wenn een noch Fragen hett, denn kann een anropen bi de baben nömt Lüüd.

Die Teilnehmer und Teilnehmerinnen sowie die Juroren und Jurorinnen des Landesentscheids am 26. Juni 2019 in Hannover © Niedersächsische Sparkassenstiftung/Helge Krückeberg

Kreisentscheid des Plattdeutschen Lesewettbewerbs im Altkreis Fallingbostel in Walsrode 2019 © Kreissparkasse Walsrode

Kreisentscheid des Landkreises Celle in Celle 2019 © Claudia Allerding

Kreisentscheid des Landkreises Lüneburg in Adendorf 2019 © Sparkassenstiftung Lüneburg